brenda4ever

brenda4ever
brenda4ever
2 Takip Ettiklerim
0 Takipçilerim
Tüm Bloglarım

HAYATIMA RENK KATAN BRENDA'MM

Uzun zamandır yoktum biraz Brenda resimleri paylaşıcam o elbisene taparımm yerim seni yaa o duruşa kıyafete bota...

Devamı

Ortak arıyorum..

Ortak alıcam ama sadece 2 kuralım var 1-KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE ÇOOK BÜYÜK BİR BRENDA FANI...

Devamı

Ağlamak istiyorum

ağlamak istiyorum bir insan bu kadarmı güzel olur ya yerim ben seni o bebeğin yerinde...

Devamı

Bilgisayarımdan bir kaç foto

mor perukta takarmışşş nayıırrr olamaz Brenda nereye uçuyosun nolur bırakma bizi yine bir tatlılık yine sıcacık bir...

Devamı

Bu güzelliğe kalp mi dayanır

Dünyanın neresinde olursan ol hep seni sevicem tatlı melek bir zamanlar kalbim bom boştu ama...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !